Připoj se na Poraď.cz a poraď svým kamarádum, kteří mají nějaký problém.

Podívej se, jaké mají tvoji kamarádi problémy, nech si poradit od kamárádů a sdílej svoje zkušenosti a znalosti!

Začínáme

energeticke centrum

Anonym (neregistrovaný uživatel)
dobrý den,už třetí měsíc bojujeme s energetickým centrem se zálohami za plyn. k 1.5.2011 jsem s touto společností uzavřela smlouvu na elekřinu.do konce roku to bylo v pohodě,ale od novýho roku přišel rozpis záloh jak na elektriku tak i na plyn,reagovala jsem hned stížností písemně i telefonicky,po asi 14 dnech mě kontaktovali po telefonu a řekli mi ze plyn u nich nemám a že dávají urgenci na reklamační oddělení a mám udělat výmaz ze sipa.jenže další měsíc přišla opět na sipu záloha na plyn,opět se situace opakovala(výmaz na sipu a telefonická omluva).no a do třetice se to znova opakovalo. po už naštvaném telefonátu a jejich ujištění že nárok na tyto zálohy nárok nemají mi v půli měsíce přišla upomínka za neuhrazené zálohy za plyn.hned druhý den jsem se rozjela do prahy a podala výpověd ze smlouvy dle §11.mou výpověd převzali a orazítkovali a provedli zápis o přímém jednání,kde je uznali,že smlouvu na plyn s nimi nemám a upomínka se na mne nevztahuje.prosím o radu co ještě pro to mohu udělat,aby mi nevznikl dluh.vím že na tyto zálohy nemají nárok,ale bojím se případné exekuce.
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod 25.03.2012 20:57
Odpovědi
Seřadit podle: Data / Oblíbenosti
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Jestliže je smlouva vypovězena, pak bych byla v klidu. Samozřejmě máte-li kopii o výpovědi a je všechno jak říkáte orazítkováno atd. Ovšem já bych si nechala písemně potvrdit, že se na mne upomínka o zaplacení nevztahuje, pak by v případě exekuce nebylo co řešit.

Takto bych situaci řešila já, nebo bych se poradila s právníkem, abych se nemusela bát nějaké své chyby v nevědomosti.
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Urcite je vzdycky lepsi se poradit s pravnikem. Ale aspon je videt, ze nakonec se s nimi opravdu dohodnout da. Problem je, ze jim to trochu dele trva, ale alespon to neni takovy moloch jako PRE neba PPAS, kde se s vami temer o nicem nebavi a reklamace temer nefunguji. Urcite si schovejte vsechny papiry, ktere uz mate a jak vam je tady porazeno, nechte se potvrdit tu neplatnost upominky, ale myslim, ze jste vpohode :)
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Jo tak to naprosto souhlasim!Precko je parta banditu - jako bez legrace, nikdy zadna dobra zkusenost, jsou drahy, nepresny, chybujou asi nejvic ze vsech, neochotny, hrozna komunikace - k cecu jsme presli od nich a jsme s nima uz dlouho a to co jsme zazivali predtim, to co jsme museli resit se nastesti neopakuje! vivat
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Nj,akorat je mi trochu lito, ze ackoli se cec tak snazi, tak stejne se nekdy doctete v diskuzich takovy veci, kterejm uz snad ani nikdo neveri...Ale to uz tu nekdo psal..
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Holt se s nima ještě nese ten zimní výpadek. Ale to se časem spraví a pověst si snad zcela napraví. Navíc vždycky budou mít velké firmu typu ČEZ zájem na tom, aby se nějaká ta špína objevila, byť třeba neoprávněně
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Zase jako je to téměř rok, co proběhl onen zimní výpadek. nemůžeme o tom pořád dokola mluvit, protože za ten rok si myslím napravili reputaci hodně. Takže nějaký výpadek můžeme klidně zapomenout :)
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
mně se zdá, že negativních reakcí po diskuzích fakt hodně ubylo, takže to je asi dobré znamení, i když samozřejmě internet nelze brát jako měřítko všeho... ta přítomnost čecu na fb a to, že tam lidem pomáhají, to považuju za super krok a kéž by to tak dělalo víc firem. moc nehcápu, že takoví velcí hráči, jako je třeba čez, se podobných kroků z nějakého důvodu bojí - asi nechtějí, aby se vědělo, že sami taky nejsou dokonalí a i s nimi lidi řeší x problémů.
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Bohužel lidi si pamatují hlavně to špatné a dělá jim problém uznat, že někdo na sobě zapracoval a snažil se dát co nejvíc věcí do pořádku, což si myslím, že se u ČECu opravdu podařilo a dneska jim to šlape jak hodinky.
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Já myslím, že se to ale fakt lepší! Například těch špatných fb komentů mají mnohem méně než dřív a dokonce nedávno jsem slyšela někoho v tramaji se bavit o čecu a ne ve zlým!
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Taky mi přijde, že se to nějak uklidnilo. :) Hold začali se špatným ántré a neslo se to s nimi dlouho, ale přijde mi, že se opravdu snaží, aby to zákazníkům vynahradili a dali vše do pořádku. Moc se mi líbí ta jejich akce s Axou, moc zajímavá věc. :)
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Hlavně ideální je, že na tom pracujou. Myslím, že ten kiks, co proběhl loni na přelomu roku už nehrozí. Já jsem s nimi spokojen....
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Tak ona chyba se může stát vždy a všude, důležité je, jak se k tomu odpovědní postaví. A to bych řekla, že ČEC udělal v pořádku - průhlednost facebooku, nepromazávání komentářů, slušná komunikace (až se někdy divím) atd. atd. Nehledě na to, že systémové problémy už také nejsou takové jaké bývali, spokojení zákazníci se objevují (na objektivnost tohoto postu ano - objevují se i nespokojení) a přijmuli etický kodex na ochranu před nepoctivými prodejci... Za mě dobrý.
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Taky si myslím, že ČEC udělal obrovský pokrok. Všechny kroky vedly ke zkvalitnění služeb a je to velmi znát. Občas se stále nějaká stížnost najde, ale to je u firmy s více než 100k zákazníky normální. Komunikace na facebooku je největším důkazem, jak se firma zlepšila a jak se otevřeně staví k občasným problémům.
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Souhlas. Ačkoli taky už jsem na nějakých forech našla názor, že komunikace na fb není předností. Tak to mně přijde ve chvíli, kdy to ostatní firmy nedělají naopak velká přednost...
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Ano facebook chape vetsina lidi jako prednost - ovsem zarputily nespokojenci to berou jako obrovskou prohru, protoze jsou tam videt nespokojeni zakaznici. Takovi zakaznici jsou vsude, a za me palec nahoru, ze se za to ec nestydi a nechava vsechny diskuze na socialnich sitich verejne.
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Jo a kdyz uz jste narazila na ta fora- i to je pro me dukazem posunu energetickeho centra. Diskuze se drive hemzili negativnimi nazory, dnes jejich pocet vyznamne poklesl, myslim, ze i prave zminovany facebook tomu velmi napomohl - misto aby sli lide nadavat do diskuznich for, sli svuj problem resit snadnou cestou pres socialni sit, a jak ze stranky vidno, casto se jejich problem i vyresil. Jsou vsak ale i vyjimky, kterym neni pomoci - nebudu jmenovat ..
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Velmi trefně řečeno.. Diskuzní fóra, fcb.. To jsou jedna z míst, kde ČEC získává plusové body. Jen tak dál. Vždy se najde samozřejmě někdo, komu něco není po chuti, ale obecně bych řekl, že ČEC patří mezi ty lepší firmy. Za to jsem rád, jinak bych si doma něco vyslechl.. :-)
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Hurá. Narazila som taky konečne na diskusiu, kde to nie je s CEC tak zlý. Ono to totiž tak nie je. Zákaznícku linku som už musela pred časom využiť a bolo všetko okej. Proste len odporúčam. Zase budem na chvíľu miznúť na Slovensko, ale po dobu, čo som bola v Prahe, tak bolo všetko úplne v poriadku a aj prepis na nové nájomníkmi prebehol úplne bez problémov a prieťahov. Kvalita!! :-)
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Super! To je dobrý slyšet! Myslím, že je důležitý, aby se čas od času objevovali na netu i nějaký pozitivní názory! je mi líto, že jich není moc. já jsem s nima spokojená..
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
Lidi většinou maj slova jen na to, aby kritizovali a stěžovali si. My taky nemáme problém. Na začátku letošního roku to trochu skřípalo, ale pak se nám omluvili za nepříjemnosti a od tý doby to jede jak na drátkách.
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Anonym (neregistrovaný uživatel)
lidicky nevim zda to patri zrovna sem ale chtela bych se optat mame u eonu ukoncenou smlouvu a mame tam preplatek kterej nam odmitaji vratit s tim ze tam mame nejaky dluh ktery mame dany v insolvenci takze ho nemuzem zaplatit mame narok na vraceni?Ptali se nas zda to muzou pouzit na ten dluh a to sme zamitli tak nam na to rekli ze to bude vyplacene az po zaplaceni vznikleho dluhu muzou to nebo preplatek museji vratit?Dekuji vsem za odpoved
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod (0) / Nelíbí se mi (0)
Poraď mu!
Vložit odkaz x
Anonym:   Toto jméno bude použito zároveň jako Vaše přezdívka.

Návody, rady, problémy, odborníci